nackspärr:(

heello heello hur har ni haft de? jodå tack för att du fråga jag har haft det jätte bra förrutom att jag haft jävla nackspärr i 2 dagar nu..): ni ska straxt få veta vrf... tiffy kom till mig i torsdags från stan för att hon inte kunde pierca sig.. mohahaha:P
jag lagade mat skit stolt faktist:D jag gjorde "vegetarisk paj men den blev helt misslyckad hahahaha:/ menmen

sen gick ja o tilly hem till henne o när vi satt på bussen såg vi en kille som liknade en bekant til oss men mkt längre o finare o tiffy hon ba patty han stirrade skit mkt på dig hahaha :P men jag märkte ingenting va helt i min egna värld FAN:P

på kvällen så bestämmde vi oss för att sova på golvet för att det kan vara bra för ryggen ibland men fan hennes golv va gjord av stenar tror jag vi va vakna o skrattade tills vi båda blev så pissnödiga vi pratade om några minnen som vi haft tillsammans=) tiffys mamma väckte oss 10 o sa att de e sent... hallå vi har lov! menmen min rygg var helt sönder! jag tror jag sov 1- 1.5 timme rikig sömn...

sen gick ja o tifft till stinsen o shoppade lite o för första gången i hela mitt liv så köpte jag ett jätte söt linne för 50 kr (snacka om bra köp va!)

o sen så har ja varit hos henne i 2 dagar o nu e jag hemma igen känns ganska skönt

ska be mamma massera mig senare har jätte ont... men nu måste jag faktist ta o plugga lite har inte gjort ett piss under hela lovet... fy skäms!
menmen ha en bra dag det är fint väder GÅ UT, HA KUL!=D

see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0