Lucas<3

gello gello(= allt väl? japp, här e de bara bra.
idag va ja o bada me hela familjen i husbybadet o de kändes så skönt o rolit att bara få "hänga" me  la familia igen de känns som en evighet.... alla jobbar o går i skolan så man hinner inte göra så mkt tillsammans...

jag och natali vaknade runt 10 tiden o sen ringde mamma med ideén om att vi skulle bada så jag och natali började städa hela huset o så gjorde vi oss i ordnig...
när vi var där gjorde vi allt möjligt jag skrattade så mkt att jag nästan pissade på mig i bassängen:P o sen när jag och min älskade mamma satt i poolen så kom det två tvillingar från eritrea. en av de började leka med mig direkt, (så han var sööööt).han hette Lucas o asså ni skulle sätt hasn mörka ögon de blängkte... ooohh han var så söt ville äta upp honom på plats:D sen gick vi o åt kebab o pizza. kebab is life asså inget knäcker!

Nu sitter jag här ska kanske titta på en film o sen gå o lägga mig måste ut o jogga imorn har inte gjort de på 2 dagar nu fy skäms patty!

See ya<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha patty så du har en blogg?? varför haru inte sagt ngt??

2009-04-09 @ 12:06:41
URL: http://nouraa.blogg.se/
Postat av: noura

vem fick dej att skaffa blogg?

2009-04-09 @ 15:43:38
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0