j*v*a gips:(

heej heej allihop hur har er dag varit idag? haha vill du veta hur min varit.... Förfärlig...!!!
igår började skolan och jag hade inte ens saknat skolan märkte ja haha lr vem gör de?:P
det var ju faktist bara noura o dimitra som viste att jag hade kryckor och gips så när ja kom så de flesta på mig med öppen mun=) ahha deras miner va så roliga.. jag borde ha filmat de:P
menmen jag hade ju kryckor o mina armar DOOG!!! jag orkade inte ens gå från klassrummet till skåpet mentack alla som hjälpte mig<3

och idag hade jag så ont  i kroppen att jag knappt kunde ta upp huvet... stackars lilla jag:(
så jag gick inte till skolan idag känns ganska skönt att få sova men så fort telefonen ringer hoppar jag 2 meter och min kropp döör....

hoppas inte ni mår lika illa som jag men om ni gör de krya på er o önska att ni ALDRIG ska behöva ha varken gips lr kryckor jag lova det är Inte kul!

See ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0