ja du...

heej heej förlåt för att ja inte skrivit på länge... har haft fullt upp o faktist inte så mkt o berätta om faktist ska försäka kort skriva om hela min vecka:D JUSTE PAPPA KOM HEM I LÖRDAGS OXÅ:D

MÅNDAG: kom till skolan o de hände inte så mkt gamla vanliga:)
TISDAG: hände nåt skit roligt:D kommer aldrig glömma (om jag inte får alzaimer såklart) o Willy bjöd mig till hans födelsedagsfest, men vet faktist inte om ja ska gå..:s va tkr ni?
ONSDAG: gamla vaniga igen... va skit nervös över nationella prov som jag skulle ha på torsdagen.
TORSDAG:hade nationella prov muntligt i svenska o ja bablade på... argumenterade o motargumenterade haha skit kul:P hoppades att de gick bra!
FREDAG: fick mitt resultat av muntliga nationella...:D gissa va ja fick, nej inte IG, nej inte G o inte VG heller men då e de bara MVG kvar! yeaass ja blev så glad ja började nästan gråta:D 
LÖRDAG: ja nu sitter ja här har precis städat klart mitt rum o ska snart ut på promenad me pappa sen kanske jag ska hem till mamma har inte sett henne på en vecka saknar dig älskade mamma<3

see ya later<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0