6 timmar...

heej heej alla mina små kycklingar hur har ni haft de och hur mår ni?
jag själv mår lite sisådär... igår va ja på picknick me la familia o det var solit o allt men det blåste som fan!

efter maten spelade vi alla fotboll o där gick de lite snett. det var lerigt på marken oxå...men  jag och natali sprang efter bollen o pladdask så hörde jag hur det knäcktes i benet! det gjorde så ont att ja skrek men ingen förstod min smärta om man själv inte varit med om det...:(
pappa som ville att jag skulle ringa honom, o när ja ringde honom så svarar han inte.
Så vi fick ringa efter en taxi o fan va jag dog bilen guppade o mitt ben gjorde bara mer ont...:'(  när vi väl kom fram så fick ja en jätte het läkare=) jag och mamma tyckte han va så söt o vi glömde va han hette ja viste bara att han hette Isacson i efternamn o ja sa till mamma att han heter Patrick ahah vet inte vart ifrån ja fick de:P o mamma sa att han hette Mattias haha men båda hade fel mamma va iallafall nära hans namn han hette Magnus Isacson, ljusburnt hår o blå glittrande ögon o ett jätte fint leénde...
o när de skulle rönka mitt ben så dödade kvinnan mitt ben... o Magnus sa att han plågade mitt ben.. han klappaade mig jämnförelse hahaha menmen sen fick vi vänta på att ett rum skulle bli ledigt så att de skulle kunna gipsa mitt ben för att jag hade fått en fraktura/ spricka i benet (inte roligt) så nu sitter jag här med gips på benet och kryckor o imorn e det dags att gå till skolan haha hoppas jag klarar av det:D

 menmen see ya later<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

beklagar ditt ben, men hallå jag ska ha kryckorna imårn bara så du vet =)

va glad du missa idrotten ::P:P

2009-04-13 @ 17:05:30
URL: http://nouraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha noura du e sjuk du:P ok men då får du hålla i mina böcker o hämta mat åt mig:D hahaha

2009-04-13 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0