4 km

heej käraste läsare idag har jag äntilgen kommit hem till mamma efter att inte träffat henne på en vecka o två dagar om jag ska vara exakt:p
det var så varmt idag att både jag och min syrra fick lusten av vattenballonger... vi slängde de inte på varandra utan på gatan o den som kastede längst. va bäst.. vem tror ni vann? haha jag så klart:D
senare på kvällen så gick jag, Natali och Elisabeth ut o promenerade . jag var tvungen att jogga 4 km som straff för att jag inte varit ute på 5 dagar:( de gick lite sisådär men ändå skit stolt över mig själv(a)

nu har jag nyss tittat klart på Wild child som jag tyvärr trodde var bättre 5 av 8 får den av mig!
men nu ska jag kanske titta på Yes man hoppas den är bra sen måste jag faktist gå o sova för imorn ska jag träffa amina kl. 10 i skolan för att vi ska plugga matte... korkat va.. vi har faktist påsklov nu! menmen wich me good luck and I'll wich you good luck too<3


see ya later<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0