20 maj

har nyss kommit hem från KS för att kontrollera min fot... när jag o mamma väntade på taxin ville den inte komma o efter ungeför 20 min så var vi äntligen på väg! Finally

jag fick jätte bra nyheter! Jag sak på återbesök den 20 maj o TA BORT GIPSET!=D o vi ska kanske åka på klassresa den 28 maj o ja ville verkligen inte ha gips under resan=)

imorgon ska jag till skolan o vi ska ha nationella prov i matte:'( önska mig lycka till hoppas jag får ett godkänt åtminstone!

juste noura komentera o förklara hur man stoppar i bilder:P

see ya<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-22 @ 14:40:32
URL: http://a
Postat av: noura

sv: ja vet inte det bara rinner vatten, kan inte stoppa de hah.



ehm, du ska in på skapa, sen det kmr upp en bild eller något,sen de står infoga bild och sen trycker du där och vljer bild :P



förklarar imårn igen hehhee

2009-04-22 @ 14:42:01
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0